Var är min mobil?

Godmorgon!

Känner mig faktiskt förvånandsvärt glad, pigg och taggad idag. När jag slog på radion för en stund sedan pratades det neurofysiologi, bra repetition inför tentan kanske? Vi får se hur det går.

För några veckor sen skrev jag om mina laddningsbara batterier som alltid försvinner. Hittade de strax därefter så nu försöker jag på nytt:
Var är min blåa mobil?
En av tre inte-helt-fungerande, men den fungerar ändå bäst av de. Men den är borta. Har inget sim-kort i sig så jag kan inte ringa efter den. Några förslag?

Dags för frukost! Min dag som skulle vara jättelång och obokad har plötsligt blivit väldigt fullspäckad... Tenta, luncha på McDonalds och ge julklappar, gymma, ev. julshoppa, städa, tvätta och packa. Jag lär inte vara sysslolös i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback