Ledig tisdag

...Och jag har sovit 8 timmar inatt! Det är inte speciellt vanligt i mitt liv.
Har pluggat och haft mig, nåja, tagit mig igenom 6 sidor iaf. Tråkigt när det bara är sånt man kan (i det kapitlet hittills iaf).
Ska på möte om en timme lite drygt, å sen åka å göra lite annan nytta å handla lite... Sen städa å plugga å sen gyckelträning ikväll.

Var i stallet igår, äntligen är det inte så svinkallt längre utan nollgradigt. Dvs, jag fick lite motivation att rida ordentligt istället för att frysa halvt ihjäl och pina mig igenom ett kort ridpass. Sen hade vi labb, hade skitkul å flummade runt som vanligt. Gillar mina labbar för tillfället. Dessutom är det bra, för ofta förstår man mkt bättre efter att ha labbat på det istället för att bara lyssnat på en föreläsning.
Och sen var jag och två till och åkte sopsäck vid Vallamassivet på kvällen, och hade snöbollskrig. En skumgummimadrass klädd i sopsäckar med 3 personer på var det som funkade bäst, bara så ni vet.
Blev utsedd till isbjörn eller snöbjörn sen också, såg tydligen ut som en efter att ha blivit halvt begravt i snö. Var lite småblöt sen å hade snö överallt men de va de värt, skitkul!

Är väl dags att återgå till pluggande å städande en stund till innan mötet.... Ha de så bra!



Kommentarer
Postat av: Ulrika Henriksson

:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback