Äntligen fredag!

Så skönt... Visst, knappast haft ett ansträngande schema den här veckan och nu mår jag äntligen bra igen, men helger är ändå alltid skönt...
Föreläsning i förmiddags, sen har jag gått och plockat lite här hemma och pluggat. Inte kommit så långt men lite är väl bättre än inget?
12 dagar till tenta, har väl 4 föreläsningar kvar tror jag det är. Ligger efter med läsandet så jag måste ta tag i det. Snart tre kapitel lästa.

Ikväll blir det tackfest, läste inte inbjudan förrän igår men det verkar bli riktigt roligt =) Sittning, liveband, disco m.m. Ska gå om 2 timmar så nu borde väl folk snart komma och förfesta (jag ska dock inte dricka förrän vi kommer dit). Kanske borde byta om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback