En vecka i hjärtats tecken

Ja, det är väl lite det vi har den här veckan vad det gäller pluggande...
Inga föreläsningar utan labb, seminarium, grupparbeten med kort uppsats och muntligt framförande ang. hjärtat och en hjärtsjukdom. Inte direkt nåt jag kommer ha nytta av som biolog iom att jag ska inrikta mig på ekologi, men faktiskt väldigt intressant. Hade behövt mer tid dock, vår grupp lyckas inte träffas förrän 3 timmar imorgon förmiddag för att fixa hela den muntliga delen. Smådålig planering, men vi får göra det bästa av det, dvs att alla skriver ihop så mycket de kan hemma nu i eftermiddag.

Har dissikerat hjärta och lungor från får i förmiddags, roligt! =)
Tog sen en promenad men nu kom tröttheten ikapp så det får bli en kopp kaffe och lite slappande innan jag börjar plugga...

Kommentarer
Postat av: Cicci

Japp, keso e de!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback