Förvirrad och klantig- Jenka i ett nötskal

Njae... Så speciellt förvirrad brukar jag väl inte vara, men nu är jag det! Blir inte klok på det här kursupplägget alls... Suttit på seminarium och diskuterat/lyssnat på en ganska flummig fri diskussion om nån hjärtsjukdom som ingen har en aning om. Förhoppningsvis blir det bättre, hela veckan ska ägnas åt det här, labb imorrn, redovisning på onsdag och skriftlig inlämning fredag. Inte så mycket schemalagt men mycket att göra med gruppen. Ganska intressant men, som sagt, jag blir förvirrad över upplägget.

Hann inte gå till skolan i förmiddags utan det fick bli cykeln- efter att ha varnat J för halka. Jag ramlade efter 1-2 kvarter, cykeln bara försvann under mig. Gjorde iaf inte illa mig och kom fram utan fler missöden. Nyss lyckades jag skära mig i fingret när jag skar blodpudding- på den trubbiga änden av bladet. Hur lyckas jag? Klantighet är däremot en ganska typisk egenskap för mig.

Aja, lunchdags och sen shoppa lite =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback