Godmorgon

Jag är helt död... Efter träningen igår (som gick riktigt bra, har lite träningsvärk här och var idag) gick vi hem till P som fyllde år och överraskade honom med present och fika.
Sen satt vi och pratade, filosoferade och diskuterade länge, var väl hemma vid halv två tror jag. Så idag är jag trött.
Har dessutom en sån dag då jag bara känner mig värdelös. Tentan imorrn känns inget vidare, vi måste få ihop det sista till föredraget nu under förmiddagen och sen tentaplugga. Tänkte vara i skolan kl 9 imorse men orkade inte, åker väl dit vid 10 förmodligen. Ska försöka tvinga i mig lite frukost men är inte alls hungrig.
Förlåt, lite klagande från mig bara.
Hoppas er dag har börjat bättre än min!


Kommentarer
Postat av: O L G A

Svar: 200-250 kr/st
Det är billigare att köpa på ex.vis beautyplanet.se eller beautyfrog.se!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback