Provrums-shopping?

Finns det uttrycket? Annars får vi nog ta och instifta det.
Jag och Frida har varit inne i stan hela eftermiddagen. Var bara tänkt att bli en kort sväng, jag skulle kolla klänning lite halvseriöst och fixa lite andra småsaker. Blev någonstans mellan 20 och 30 klänningar provade, varav säkert hälften var rätt ok. Några som jag tyckte riktigt bra om, men väntar lite med att köpa.
Kollade lite barnkläder också som födelsedagspresent och julklapp till min lillebror (blir 2 år nästa vecka). Bestämde med min andra bror att gå ihop om present och att jag ska köpa- så nu ska det handlas =) Finns så mycket fint.
Testade lite svarta stuprörsjeans också, brukar inte tycka om det men nu tyckte jag det var riktigt snyggt så ett par sånna ska jag nog köpa nästa gång också. Till slut var vi inne på teaffären och kollade lite te och choklad. Hittade inte teet jag letade efter men god choklad, har hört om den länge så nu smakade jag en bit. Dolphin kanel och choklad, god!

Tanken är att träna ikväll, box, men min mage envisas med att göra groteskt ont så vi får se hur det blir med den saken.

Kommentarer
Postat av: Hampus Vestin

Jag prakitserar på Åhléns ;) Tack för din kommentar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback