Seg morgon

Har fortfarande ont i magen, vägrar gå över. Har precis tvingat i mig lite mat för att kunna ta en ipren, har absolut ingen matlust och mår illa. Hoppas det går över tills föreläsningen som börjar om en timme.
Sen dissikera kräfta i eftermiddag.

Jag har i alla fall fått lite gjort här hemma nu under morgonen. Diskat det mesta, bäddad och börjat plocka lite så jag kan städa ordentligt i eftermiddag! Kunnat bocka av lite på min sega att-göra-lista också.

Hade hoppats på att det skulle snöa inatt. Börjar bli trött på höst och mörker, snön lyser upp lite i alla fall. Ser fram emot jul, snart dags att börja julhandla och baka... Mmm... Ska ha adventsfika här också i december, mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback