Tänk er en rolig rubrik

Jag var verkligen inte trött igårkväll, vilket ledde till att jag inte somnade förrän vid halv tre eller så... Läste faktiskt lite Harry Potter innan jag väl somnade, börjar komma in i den. Har ju knappt tid att läsa, lite tråkigt.
Att jag somnade så sent ledde till att jag inte kom upp ur sängen förrän vid 20 över 9... Började inte förrän 10.15 men tycker om att ha mer tid på mig.
Sen föreläsning om amfibier- jag jättetrött! Piggnade dock på mig efter en kopp kaffe vid lunch innan dissektion av pigghaj. Skitkul!

Nu har jag nyss kommit hem, äter lite knäckebröd innan jag snart ska iväg på boxpass. Känner mig stressad utan någon egentlig anledning, ska bli skönt att träna!

Hämtade ut ekologitentan till slut idag... Jag blev godkänd i alla fall =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback