Torsdagmorgon

Eller om det borde räknas som förmiddag? Hur som helst så sitter jag och äter frukost, ska snart iväg till skolan på föreläsning- vertebrater (ryggradsdjur). Nu börjar vi ju närma oss intressantare djurgrupper här...
Frida erbjöd sig att ta anteckningar åt mig som jag kunde låna hela helgen, men jag mår faktiskt bra idag. Och så blir jag ju dessutom galen av att bara vara hemma själv en hel dag.

Fick ett mail om förfest inför tackfesten imorgon. En kompis upplyste alla (vi är 9 st som ska gå tror jag) om att det var förfest hos mig. Jag som precis städat sen sist... Jaja, vi får väl se hur det blir med den saken. Kanske bara ett tecken på att jag borde städa oftare?

Tuffe (kaninen) fick nyss frukost, han springer runt i buren, tar en tugga av moroten, springer ett varv, tar en tugga, springer ett varv osv. Igår var han lös i lägenheten, satte sig i fåtöljen när jag hade gått därifrån och kollade på tv. Speciell och halvgalen? Nejdå, bara lite.


Kommentarer
Postat av: michel lilsund på väg ur droger och kriminalitet

hej gumman tack för att du följer min kamp om vägen ur droger och kriminalitet..... hur har din dag varit ? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback