Man klarar allt, bara man ger sig fan på det

Det konstaterade jag redan i nian, och det stämmer faktiskt även om det inte alltid känns så.
Inför förra tentan sa jag att "nästa kurs ska jag plugga ordentligt och kunna allt som ett rinnande vatten". Så kändes det på dagens tenta. =)
Idag känns som en bra dag. Soligt är det också.

Har inte så mycket planer, ska ut och springa i eftermiddag och måste städa hos odjuren som bor hos D. Blev rejält yr på tentan så jag ska nog börja med en kopp te och sätta mig och ta det lugnt ett tag.

På väg hem köpte jag kursboken för nästa kurs (blev att köpa av bokhandeln till slut, trots allt). En ny mapp och sudd blev det också... Mapparna är trasiga och suddet lyckades lillebror ha bort i helgen.

Ett litet tips på vägen... Börja inte fundera alltför mycket på om luften i cykeldäcket börjar ta slut, medan ni cyklar... Det kan hända att det plötsligt dyker upp en sten rakt framför er :p Och det kan resultera i krock.
Å andra sidan fungerar min frambroms bättre än någonsin helt plötsligt, kanske ska göra sånt oftare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback