Nattbesök

Haha, måste ju skriva varför jag varit så trött idag...
Var ovanligt duktig, gick och la mig vid 11 eftersom jag varit helt slut efter helgen... Somnade men vaknar klockan tre av att telefonen ringer. Sen får jag ett sms. Dum som jag är ringer jag och kollar vad mina kompisar vill... Och ännu dummare är jag för social för att inte gå ner och öppna åt dem.
Men, det var länge sen jag träffade de vilket jag tyckt varit tråkigt, så varför inte fika 1½ timme mitt i natten? Nåja, de fikade, jag drack vatten och var lagom nyvaken :p
Sen fyra timmars föreläsning om myrar och biom hela förmiddagen...

Åt jättegod middag, lax, äggröra och aioli. Bara det att nu luktar det vitlök i halva lägenheten. Har i alla fall varit duktig och diskat undan (snart klart i alla fall) så nu borde lukten snart försvinna. Vitlök är gott, men så gott luktar det inte...

Imorrn är det halvdags exkursion, sen lektion och sen plugg... Tenta nästa vecka i ekologin! Trist att den kursen redan är över...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback