Tisdag morgon

Hjälp, vad jag har börjat blogga helt plötsligt.

Jag har INTE sovit bra inatt. Till att börja med somnade jag inte förrän vid halv två. Inte några tankar som höll en vaken tack och lov, utan jag var helt enkelt inte trött. Sen vaknade jag vid halv sex och kunde inte somna om. Funderade faktiskt ett tag på att sätta mig och plugga, men insåg att jag behöver sova och inte plugga. Somnade till slut om men vaknade kvart över sex igen. Gav upp och stack ut på en promenad.

På himlen syns några få stjärnor, och en som lyser jättestarkt. Var ett flygplan eller så, men den stod väldigt stilla. Tänk om en stjärna lyst så starkt, hade varit tufft.

Första gången i höst jag ser frost. Fint, men kallt! Nu är kylan här och jag ser inte helt fram emot det. På söndag ställs klockan om och då blir det ännu mörkare mornar.
Suckar, tänder ljus och tar en kopp varmt kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback