Tisdagstankar

Dagen har börjat bra, segade mig i sängen en timme men var ändå uppe vid 8, så jag hann ta en promenad, äta ordentlig frukost, städa badrummet och ta det lugnt innan föreläsning kl 10. Återigen parasiter och inälvsmaskar precis innan lunch, inte så trevligt men faktiskt väldigt intressant. Skönt också att ha eftermiddagen "ledig".

Nu har jag precis ätit lunch, om en stund ska jag hem till D och plugga. Johanna och jag bakade ju kladdkaka i söndags, funderar på att ta med mig resterna av den eftersom mitt och Ds pluggande lätt blir fika... :p
Eller ja, han kan få äta upp den, jag kan ju fortsätta försöka leva nyttigt den här veckan. Får se om jag är så snäll ; )



Sen ikväll ska jag och L på step-up (hoppas på att hon fortfarande vill följa med i alla fall), ska bli kul! =)
Avslutar med en bild från promenaden imorse. Det var ju ljust ute, men molnigt så solen blev ganska skum och bilden rätt mörk. Men lite häftig, tycker jag:

90807-40

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är sant, jag borde kanske formulerat frågan lite annorlunda. Det jag menar är just det jag är ute efter framförallt, åsikter om att använda registret vid brott.. + då att ALLA ska vara med i det.

Postat av: Felicia

Svar: Åh tack! Ska förbi stan en sväng imorgon och då ska jag komma ihåg att kika in där ;)

2007-10-30 @ 14:13:51
URL: http://ohberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback