Äntligen!

Äntligen är kaninerna hemma i lägenheten. Det har varit jättetomt utan Tuffe, och nu är även Sassa här. Vi får se hur det går med två kaniner i en etta... (Tanken är ju som sagt att Sassa ska säljas, men vi får se hur det blir med den saken).
Köpte en ny kaninbur idag så att jag kunde ta hem båda två. Det var ett år sedan jag hade alla kaniner hemma och det är så mycket smidigare och skönare.
Burarna står på varandra och matchar bra, så det blev ganska snyggt.

Annars blev det en ganska trevligt och effektiv dag, trots allt.
Fikade kanelkakor och vit chokladkaka hemma hos Frida med Maria, Linus och mamma. Satt där och snackade skit, kollade på tv m.m. några timmar. Trevligt och tack för goda kakor tjejer!
Sen fick vi lite bråttom iväg, för vi kom på att det vore bra att köpa en bur (lite impuls, ja). Sagt och gjort!

David, som jag bodde med fram till för drygt ett år sedan, ska snart flytta och jag har haft lite saker kvar där (förutom kaninerna). Idag har vi flyttat över köksbord+ stolar till mitt förråd, och tagit hem lite småsaker.
Mamma tog hem en del av utemöblerna också (fick inte med sig hela bordet).
Kvar är bordet och kaninburarna. (Intresserad av utebur? Hojta till!)

Blev en "ensam-hemma-kväll" ikväll, mamma har just åkt och jag tackade nej till filmkväll. Ska istället diska, dammsuga och plugga lite. Vem vet, jag kanske äntligen får för mig att flytta datorn till rätt ställe också? Den står fortfarande på golvet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback