Det funkar!

Jag ställde samma fråga som i förra inlägget, även på ett akvarieforum. Fick där svaret att det bör funka med akvarium på byrån. Så det får nog bli en sån så småningom! Glad jag blev =)

Hade föreläsning 8-14 idag (förutom lunch och fikarast). Jätteintressant sådan som band ihop flera olika ämnen, naturvården genom historien osv. Kändes verkligen relevant.
På eftermiddagen klassificerade vi en del växter och fick även kort spontant besök från en fd student som startat eget företag. Och läraren berättade om masterutbildningen också. Känns verkligen som att vi kommit en bra bit på utbildningen (vilket vi ju har också), det blir mer på riktigt och i vår kan jag faktiskt ta kandidatexamen!
Jag ska dock hur som helst fortsätta med master, troligen här i Linköping.

Nu är tvätten klar, allt färdigplanerat för sittningen på lördag, mail skickade, plugg gjort osv. Dags för en kvällspromenad och sen sova =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback