En fyndig rubrik

Jag hörde nyss på radio att bästa sättet att få saker sålda på internet är att skriva så att det är lätt att hitta, och fyndigt.
Radioprataren läste sedan upp en helt underbar annons om en säng, se om ni hittar den på blocket.

Lyckades ganska snabbt hitta förklaringen till mitt humör häromdagen:
- Blodsockerfall
- Har inte tränat på länge
- Trött

Men registreringen verkar ha löst sig och jag är på bra humör igen, även om jag fortfarande är stressad.

Igår hade vi styrets dag, vilket jag tror blev ganska lyckat. Vi fick gjort allt vi ville, åt dessutom god mat, gycklade, lekte och anordnade tipspromenad.
Sen var det häfvträning med våra duktiga Nollan som nästan, nästan slog GF i häfv- duell.

Idag har jag haft möten, konstant... Först med programplaneringsgruppen, sen faddermöte, sen lunchsamling med sektionen, sen planerings- och gyckelmöte.
Kan tyvärr inte säga så mycket om det sistnämnda mer än att det kommer bli väldigt, väldigt roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback