Hemma igen!

Nu har jag precis kommit hem efter en helt underbar vecka på västkusten!
Har en hel del citat och annat smått och gott som jag får återkomma med när jag har lite mer tid.
Det har hänt en del på hemmaplan också tyvärr...

Den goda nyheten dock är att jag sitter, vid internet, i min egen lägenhet. Det är första gången på 4 månader! )(
Visserligen inte vid min egen dator, men det funkar nog det med. Ska bara koppla in den också...

åkte bil med några kursare och ja, jag tycker om bilar som inte drar så mycket bensin. 160 kr för Linköping/ Fiskebäckskil tur och retur är inte illa!

Nu ska jag ta och försöka få tag på pojkvännen. Han flyttar idag så jag misstänker att han kan vilja ha lite hjälp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback