Jag är less...

Det här var ingen bra dag...
Möten hela förmiddagen, lunchtävling och MatNat-vard. Så långt allt väl.

Sen en tenta jag inte hunnit plugga till. Alls.
Mina vänner övertalade mig att i alla fall skriva den, så det gjorde jag. Jag svarade på det mesta också, men jag tvivlar på att det är rätt. Har ju inte förväntat mig att klara den så jag blir ju inte besviken när jag får tillbaka den underkänd i alla fall.
Man måste faktiskt plugga för att förtjäna sina studieresultat på universitetet (jag som mest glidit genom grundskolan och gymnasiet, när det gäller pluggandet).

Efter det så kunde jag inte registrera mig för den kommande terminen. Misstänker vad det är som strular, vilket gör mig ännu mer irriterad eftersom jag trodde att jag löst det redan i våras.

Skrev ner schemat för nästa kurs. Kommer ha väldigt fullt upp då med.

Jag är less på att inte kunna ta en enda dag ledig. Jag är trött på att känna att folk ignorerar/trycker ner mig. Jag är trött på att inte ha tid att träna.

Nej, idag är ingen bra dag.

Håller mig i alla fall hemma ikväll, röjer upp lite och diskar undan. Tar det lugnt, vilar ut och kanske börjar lite med pluggandet för nästa tenta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback