Jag vill träna!

Nu är nolle-p officiellt över och livet återgår till det normala. Äntligen får jag lite mer tid och kommer ha tid att träna.
Marie (som jag brukar träna med) har avslöjats ur sin roll som fadderist så hon kan också träna utan problem.
Med andra ord lär vi vara rätt taggade inför boxen imorgon, det finns bara ett problem...
Jag är sjuk!
Irriterande småförkyld, tillräckligt för att jag inte borde träna och för att det ska vara lite småjobbigt, men inte mer än så. Jag har sån träningsabstinens, jag vill jag vill jag vill =p

Nåja, vi får se hur jag mår imorgon...

Kommentarer
Postat av: Perfektionista

Sv: Nej, tyvärr har jag inte skrivit den själv. Hittade den faktiskt i min Engelska bok som jag had emed mig hem från skolan. Haha!;) Men gillade den.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback