Kanindilemma

Jag saknar att ha kaninen inne riktigt mycket faktiskt. Det är så tomt och lugnt... Han brukar ju annars springa runt och hitta på hyss mest hela tiden.
Nu när jag börjar vara hemma mer igen och vädret verkar ha bestämt sig för att det ska bli höst börjar det bli dags också, att ta in mina små monster.
För jag har ju två, som båda två bor en bit härifrån. Sassa ska säljas är det tänkt, jag har inte plats för båda i min etta och nu kan jag inte ha kvar de där de bott senaste året mycket längre. Men om jag inte hittar ett hem snarast, så får jag lov att köpa en till innebur och flytta hit dem båda två. Så får vi se hur det blir sedan.

Så nu ska jag nog äta frukost och leta lite på blocket under tiden. Har 4-timmarsföreläsning med början kl 8.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback