Lite citat från helgen

Jag var väldigt trött när vi kom hem i lördags, så jag gick och la mig medan Linus kollade klart på en film. Jag bor ju i en etta så jag ser TVn från sängen (om jag inte hade sovit, såklart). När filmen är slut stänger han av TVn och går och lägger sig, då vaknar jag till (tror jag). Jag i fet text:
Är filmen redan slut?
Ja
Är du verkligen säker?
Eh... Ja, jag är säker. När eftertexten rullar så brukar filmen vara slut.
Jaaaahaaaa! Ja, men då förstår jag.

Jag har inget minne av det...

Sen i söndags när vi festade... Pratar med någar kompisar när den ena kläcker ur sig:
Jag är ganska menlös. Ungefär som potatismos!

vet inte riktigt vad det kom ifrån, men tyckte det var ganska roligt.

Snart blir jag hämtad till en heldagsexkursion, och sen blir det grillkväll ikväll. Nolle-p har börjat =) (ja, det är roligt :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback