Måndag

Puh! Det blir verkligen inte mycket tid till bloggande nu innan, och sedan under, nolle-p. Ska dock försöka uppdatera så ofta jag kan.

Igår var jag borta hela dagen, planering, fadderutbildning, träna, sen fest. Känner mig seg idag, men har i alla fall haft floristik hela dagen (8-17). Bra undervisning är det i alla fall, och jag kommer ihåg så gott som allt sen i början av sommaren.

Hämtade ut provet jag skrev i fredags- blev godkänd =) Kände ju att det gick bra, men skönt i alla fall.

Nu är jag bara hemma och äter lite snabbt och fixa en matlåda, sen ska jag iväg på långt styrelsemöte. Har bestämt mig hur jag ska göra imorgon: Går på floristik-exkursionen idag och är med på grillkvällen på eftermiddagen. Även om det hade varit kul att vara med första dagen på nolle-p så får skolan lov att gå före.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback