Mitt hår- ett skatbo

Haha, gick och la mig med blött hår igår och när jag vaknade för någon timme sen stod det- bokstavligt talat- åt absolut alla håll och kanter.

Jag skrev för ett tag sedan om att jag var sugen på att prova på balsammetoden på www.lockig.se
Det gjorde jag, och det funkar bra... Håret är mycket friskare och jag insåg idag att det är mycket lättare att reda ut.
Om jag stylar det kan mitt hår dessutom bli hur lockigt som helst.

Fullspäckad dag idag med föreläsning, möte, labb, Tornby och städning.

Kommentarer
Postat av: Linda

jag kan inte heller lägga mig med blött hår, de blir katastrof

Postat av: brunettemeliiii*

Hahaha nej det blir rufsigt och fint :D

2008-08-28 @ 10:10:04
URL: http://menallvarligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback