Möbel- och akvariefunderingar

Fullt upp idag! Har precis ätit pannkakor till middag, kom hem för en stund sedan efter en sväng i stan och Tornby.
Har köpt nytt till akvariet, 20 neontetror efter lite om och men. De var ju slut i måndags, de fick in nya igår och idag var de slut igen! Blev lite lagom irriterad så jag gick och köpte lite dyrare på en annan djuraffär i närheten. Nu är de i alla fall i akvariet och det kommer nog se jättefint ut!

Var på IKEA också och kollade lite. Jag vill ha en byrå att ha akvariet på istället för bokhyllan det står i nu. Har fastnat för deras Malm, snygg, funktionell, lagom stor och ser tålig ut. Dessutom till ett hyfsat bra pris.
Frågade om de trodde den skulle hålla för akvariet men fick svaret att deras möbler inte är gjorda för det och att det inte var att rekommendera, allt hon kunde säga.
Visst, jag förstår att de inte kan säga nåt om de inte är säkra, men det kändes lite som ett bakslag. Tror dock att den skulle hålla, så nu kan jag inte riktigt bestämma mig för hur jag ska göra.

Någon som haft akvarium på byrån Malm från Ikea? Hur har det gått?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback