Precis vad jag behövde!

Har precis kommit hem från campushallen efter ett gympass. Precis vad jag behövde!
Skönt att träna igen efter lite uppehåll över sommaren, dessutom får jag ont i ryggen om jag inte tränar pga en gammal ryggskada.
Förhoppningsvis är kroppen lite lagom trött nu, så att jag slipper ligga och skruva på mig hela natten och vakna lite då och då. "Leka tornado i sömnen", som pojkvännen sa igår morse.

Jag skrev ju förut att jag går 8-17 två veckor framöver, men exkursionen nu i eftermiddag blev lite avkortad... Det regnar rejält mycket och var dessutom lätt att hitta insekter och andra småkryp i vattnet, så vi åkte tillbaka till labben efter knappt en timme.
Exkursionen var också precis vad jag behövde, med tanke på insektssamlingen. Nu är det bara en vattenmollusk och en strit jag saknar, tror jag.

Hade fått en avi från posten idag också. Misstänker att det är kurslitteraturen till nästa kurs, men vi får se. Tänker inte röra mig ut i det här vädret frivilligt en gång till idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback