Då var julen över

Fast det stämmer ju inte riktigt. Julen är långt ifrån över, den fortsätter över mellandagarna ända till nyårsafton =)
Har till och med en julklappsutdelning kvar i helgen.

Idag blir det till att ta det lugnt mest. Kanske en promenad? Ska börja plugga lite till en tenta i januari också, och ikväll ska vi bort på middag till några släktingar.

Jobbigt bara, jag har en sån dag då jag helst vill vara ensam, och jag är omgiven av hela släkten.

Fick förresten bland annat en mixer i julklapp, jätteglad! Jag har insett att många recept jag tycker låter jättegoda kräver en mixer. Så nu ska här letas recept!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg :)



kolla in min blogg, har pågående tävlingar.

Just nu kan du vinna 5 depend nagellack.

God jul.



chaosbabe.blogg.se

Postat av: stephiesmode

mysig blogg!

2008-12-25 @ 15:36:51
URL: http://stephiesmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback