Dags för nästa omgång plugg!

I dag har jag äntligen fått sova ut. Har en ledig förmiddag och kom i säng tidigt i går. Mår faktiskt inte ens illa =)

Kursens andra hemtenta har kommit ut så nu är det återigen dags att sitta vid datorn så fort man har en ledig stund och skriva. Men det är åtta dagar tills den ska vara inne och "bara" fyra frågor så det ska nog gå bra. Håller på med den första nu, samtidigt som jag steker pannkakor och funderar över ett gräl på ett forum jag är medlem på.

Fick en "fin pik" av pojkvännen innan han gick till jobbet nyss. Han har tvättat imorse men hann inte torka allt i tumlaren, så det hänger på tork lite överallt i lägenheten.
"Om du plockar undan kläderna så blir jag inte ledsen, bara så du vet".
Jag skrattade lite, tackade för piken men påpekade att jag snart har föreläsning så jag går också innan de hinner torka.

I kväll ska jag på ett möte i Norrköping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback