Festen igår

Ja, jag var ju på fest igår som sagt. Började med lite förfest, bara fem personer hemma hos mig. Sen stack vi hem till Henrik, en klasskompis, på korridorsfest. Vi bor i samma huslänga, så vi behövde inte ens gå ut för att komma dit.

Det blev en riktig lyckad fest. Mycket folk, som satt och pratade och spelade Singstar och Guitar Hero i allrummet. Mitt i korridoren spelades det Twister och över de som spelade dt, stod folk och kastade boll. I Hs rum satt det mer folk. Riktigt roligt, både Twister och Singstar är ju kanonkul! Även om man är smått trött i musklerna idag av det första och det andra lät väl sisådär när man sjunger. Testade spela GH för första gången, det var också roligt! Blev riktigt stolt när jag äntligen klarade en "svår" låt efter att ha fått försöka några gånger.

Bilder kommer imorgon!

Har suttit med tentaremiss och plugg nu ikväll. Det blir man trött av!

Kommentarer
Postat av: pelle

Twister? Spelet alltså? KUL!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback