Nu ska här fotas!

Jag brukar säga att om jag misslyckas som biolog, så ska jag bli naturfotograf!

Nu lär jag inte misslyckas med det första, och att lyckas som fotograf tror jag är svårare efter vad jag förstått. Men ändå, fotografering tycker jag om men har länge haft alldeles för dålig kamera.

Idag gjorde jag något åt det, och en Canon Photoshot A590 har blivit min!

Har inte utforskat den så länge hittills, men har testat den lite i autoläget när jag var hemma hos C och firade lite jul tidigare ikväll. Trots uselt ljus så blev det rätt bra bilder.

Så nu ska här fotas, och bli mycket mer bilder i bloggen! Bra va?



Foto: Onoff.se



Lillebror fick en jättesöt nalle av farmor och farfar

Kommentarer
Postat av: olivia

Tack för komentaren jag fick av dig och söt bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback