Situps och armhävningar...

Jag och L har slagit vad... 150 situps och 50 armhävningar varje dag, fram till jul. Vi har väl hållt på 3½ veckor hittills och hållit det båda två- får se vem som vinner!
Vissa dagar är det lite jobbigt, men det passar ändå bra iom att mitt träningskort gick ut i samma veva. Det ska förnyas snart- börjar få abstinens :p
För min del blir det dessutom att träna lite rygg också, den gamla skadan mår inte bra av träningsuppehåll...

Har äntligen fått sova ut inatt/imorse/i förmiddags! Väldigt välbehövligt. Nu längtar jag mest efter en promenad, det är snö och solen skiner.

Kommentarer
Postat av: Karin

bra med lite träning hehe

Postat av: Ida

Inte det roligaste jag någonsin gjort, kursen handlar om hållbar utveckling. Skriver om luftföroreningar, en gasledningsdebatt och Jämtlands industrisamhälle i början på 1900-talet. Och jag läser till förskollärare! Vad läser du och går det bra med hemtentan?

2008-12-04 @ 13:19:32
URL: http://idaasp.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar; oja :> mysigt äre.



Lycka till du :* Hoppas du vinner över din kompis.



2008-12-04 @ 14:25:52
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback