Citat och stjärntecken

"Hur stort man än misslyckas, så är det alltid bättre att ha försökt"
Hittade den bland mina sparade citat. Passar bra till humöret för stunden.

Jag och några kompisar satt i sektionsrummet och snackade om allt och ingenting på lunchen idag. Kom in på stjärntecken och att det trots allt stämmer förvånandsvärt bra. Framförallt pratade vi om tvillingar. Jag är ju tvilling, mycket stämmer men inte allt... som tur är! Personlighetsklyvningar och jag vet inte allt jag fick höra om. Skulle vara mitt humör då men allvarligt är det inte ;)

I övrigt en helt ok dag, efter omständigheterna. Föreläsning, plugg, lunch, plugg, seminarium, semmelfrossa. Kul att se på gyckel och träffa massa sektionskompisar. Har ätit lite för mycket semlor dessutom.
Nu har jag ingenting att göra, sitter och fördriver tid tills mitt promenadsällskap hör av sig så det blir dags att gå ut och gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback