En härlig dag

Tentan tog, som väntat, inte så lång tid. Började 8, fem över 9 var vi på ett av caféerna på campus och då hade vi stått utanför tentalokalen och pratat en stund innan. Det kändes som att det gick bra, men några frågor/påståeenden gick att tolka på olika sätt och man blir ju alltid mer och mer osäker ju mer man diskuterar med andra (i alla fall blir jag det). Men jag blir nog godkänd, får se så småningom.
Blev tentafika med scones och latte tillsammans med några vänner och vi satt och snackade i 2 timmar innan vi började fundera på att åka därifrån. Väldigt trevligt!
Jag har inte så mycket att göra nu fram tills jag måste åka, allt är packat och klart. Funderar på att ta en promenad i solen (och kylan).
Har precis bläddrat igenom massa reklam och kataloger i jakt efter ny mobil, har flera förslag nu så jag funderar på att åka till stan lite tidigare också och spana in några av de på phone house. Blir ju en ny nästa vecka troligen =)
Det här blev en härligt avslappnad dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback