En sammanfattning

Har som sagt verkligen haft fullt upp senaste veckan, här kommer en sammanfattning:

- Humörssvängningar dag och natt
- Statistik-kursen fungerar hyfsat, lite segt men jag förstår det mesta =)
- Fick tentaresultatet från evolutionen. Gick jättebra, näst bäst i kursen och drygt 87%.
- Valberedningens arbete är i princip klart. Och det blir bra!
- Jag är i Stockholm över helgen.
- Jag har ridit nu i förmiddags.
- Etikredovisning avklarad- om ekofeminism. Lite för filosofiskt för min del, men nu är det gjort.
- Utgång igår, smått kaotisk och konstig kväll men på nåt sätt ändå ganska trevlig.
- Att prata och analysera hela nätterna måste vara en naturbegåvning! But I like it...
- Det finns en person som ser rakt igenom mig. Saker jag lyckas dölja för de som jag anser känner mig bäst, inser denna människa. Och vi går genom eld och vatten för varandra.
- Som det ser ut har jag 2 veckors påsklov =) En tenta på mitten, men ändå. Kanske blir fjällenresa?
- Krokusarna blommar i trädgården här.
- Jag slipper revisorspost nästa år då ersättare är hittade. Skönt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh fy för statistik. Det fick jag kämpa med..
Jag läser till socionom :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback