Gårdagen och busväder

Efter träning igår fick jag lite bråttom... Var tvungen att fixa några saker innan jag kom hem och då var det bara en dryg timme tills några kompisar skulle komma och förfesta. Då är det effektivitet man får satsa på!
Hann skicka några viktiga mail, dammsuga, skura badrummet, duscha, byta om, laga mat, äta, måla naglarna, blanda drink- allt detta innan de kom.
Sen blev det lite drinkar, cider, chips och tjejsnack några timmar innan vi fick reda på att ett gäng kompisar förfestade ett kvarter härifrån. Det verkar ju väldigt fånigt med två förfester tyckte vi, så vi gick dit och fortsatte förfesta. Sen drog vi till hg vid halv 12 (tidigt för att vara oss, faktiskt). Ingen toppenmusik och mitt humör åkte berg-och-dalbana så vi gick hem redan vid 2. Satt uppe lite men somnade vid 3-halv 4 i alla fall. Ändå en ganska trevlig kväll, trots humöret.

Idag är jag seg. Ruskigt seg. Har i princip bara kollat på tv hela dagen. Ute är det världens busvädr, det snöar och blåser och vinden verkar ändra riktning flera gånger i sekunden. Har tänkt ta en promenad bort till D sen, men kan ju inte säga att det ser speciellt lockande ut.

Här kommer det en bild på de färdiga muffinsen igår. De blev riktigt goda, om jag får säga det själv.


Kommentarer
Postat av: anna

det är en vegetarisk pastej.

kram!

Postat av: Littlejohn

Om det inte går att maila dem, skicka dem med posten då.. ;-)

2008-02-02 @ 23:31:49
URL: http://littlejohn.blogg.se/?c=1199826529

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback