Greys anatomy

Har precis kollat på GA, säsongsstart ikväll. Antingen var jag bara okoncentrerad (pratade i telefon halva programmet) eller så har jag börjat tröttna på serien. Sånt brukar hända mig ibland :p Men kul att se i alla fall.

Box ikväll, så härligt att det verkligen känns att träningen ger resultat! Att sen mitt knä krånglar lite är en annan sak...

Nu väntar jag på att L ska komma förbi på väg från jobbet, dricka lite te och snacka en stund. Ska bli trevligt, var väl en vecka (länge sen :P) vi sågs.
På fredag åker jag till Göteborg! Ska bli jättetrevligt.

Kommentarer
Postat av: Fridah

Jag har ett litet tips om man är itnresserad av en ny bloggdesign. Jag har en tävling på bloggen där man superlätt kan vinna en bloggdesign. (om man nu vill det)

kramar :)

Postat av: Emsan

Amy Diamodn och Christer Sjögren gick vidare i lördags. Men det har du kanske redan fått veta, hihi! :)
Jag har sparat mitt GA till snart. Då har jag något jag kan koppla av med!
Ha en fortsatt trevlig kväll!

2008-02-13 @ 22:31:28
URL: http://www.emmaa86.blogg.se
Postat av: Trixie

Ha så kul i gbg! :)

2008-02-14 @ 08:07:10
URL: http://trix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback