Inlägg skrivet igårkväll

Kunde inte logga in igårkväll, så här kommer ett inlägg nu som jag skrev då:

Hemma igen, jobbigt samtal #2 avklarat. Lite jobbigt, kanske lite sårad, men det känns faktiskt förvånansvärt okej. Kanske blir det jobbigt, men nu är det dags att gå vidare.

"Japp, nu går vi vidare till nya erövringar och villebråd"

som jag fick i ett sms från en underbar vän.


Nu har jag ett jobbigt samtal kvar. Sen blir det säkert fler jobbiga, men nyttiga steg som kan få mig att må lite bättre. Hoppas jag i alla fall.



I den fina följetongen om mina naglar får jag väl ta och rapportera att det faktiskt hjälpte att ha de skyddade med nagellack konstant ett tag. Alla (utom möjligtvis en) har växt ut så jag kunnat klippa bort det som var så konstigt slitet. Så nu är de snart lika onödigt starka och snabbväxande igen, bara täckta av ofärgat underlack.


Kommentarer
Postat av: Kim

slutat rida?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback