"Kommer du inte in?"

När jag kom hem inatt satt det en handskriven lapp på porten. Texten löd
"Kommer du inte in? Ring [telefonnummer]"
Hade god lust att ringa bara för att. Lappen hänger kvar och jag tycker fortfarande att det vore ganska roligt. Men så tycker jag om att jävlas med folk. Eftersom jag med största sannolikhet inte känner människan bakom lappen så ska jag nog låta bli dock.

Hade datorn på när jag kom hem och råkade starta en msn-konversation eller två också. Den ena med min bror, den andra med en kompis och diskussionerna blev ganska roliga. Som tur var tänkte jag på att spara den (jag sparar inte msn-konversationer längre, främst eftersom min dator krånglar såpass mycket) så jag ska läsa igenom allt nu. Kan nog bli kul!

Seminarium avklarat, gick rätt bra. Vi (allihop) fick höra att vi borde lägga mer vikt vid att lära oss metoder och inte bara ta in slutsatserna. Tenta om en vecka så får väl börja tänka (ännu) mer på det då...

Eftersom det är fest- och tävlingshelg här i helgen (VSR) så är det lite folk från andra universitet här... Såg till Chalmers och nån till, och pratade med uppsalamänniskor som försökte övertala oss att åka på forsränningen. Vi får se, det vore riktigt kul med overallsresa någonstans. Så som sagt, vi får se.
De delade ut krambiljetter också, och vi fick massa kramar både med och utan biljett =) Hehe, rätt kul, de festade nu även mitt på dan, kramar med fulla människor med öl och vi med kaffe gåendes på rasten.

Ska strax iväg och dansa =) Kul kul, inte tränat sen i måndags så... Förhoppningsvis går magont och lite illamående över då också?


Kommentarer
Postat av: Trixie

Hehe kul med krambiljetter :)

Rösta gärna på vilken utav mina outfits du gillar bäst :) Ha en bra helg!

Postat av: Johanna

Trevlig helg! :)

2008-02-08 @ 16:02:39
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback