Ny mobil

Det blev en ny mobil igår =)
Nokia 5610 är nu min nya vän, och hittills är jag nöjd. Får väl recensera lite senare när jag hunnit testa den mer.

Är fortfarande i Stockholm och stannar till torsdag åtminstonde, kanske längre. Har fått lite frågor om jag hoppat av utbildningen, vilket absolut inte är fallet. Det har jag inga tankar på, men jag har en lugn vecka, det lilla plugg jag har att göra kan jag göra här och jag känner att jag behöver vara här ett tag, ta det lite lugnt och som sagt, en paus från livet, för att komma ikapp. Livet är helt sjukt för tillfället men det får man väl acceptera.
Och även om jag för tillfället sitter med obehagskänsla i hela kroppen, och inte mår helt bra i övrigt, så är faktiskt de värsta tankarna borta för tillfället.

Nu ska jag börja lite smått på datalabben, väntar på att det ska bli matdags för vi är jättehungriga alla tre här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback