2008

Nytt år, nya planer. Hoppas det här året blir bättre än 2007, som i och för sig innehöll både bra och dåliga saker.

Nyårsafton blev lite shopping, middag och förfestande med två vänner och sen fest absolut hela natten på andra sidan stan. Idag kom jag hem, bytte om och stack iväg för att vara barnvakt till lillebror. Väldigt mysiga och slappa timmar där nu på kvällen, H kom över ett tag så det var riktigt trevligt.

Festen igår/inatt var skitkul, lite rörig men jag trivdes bra med både gamla vänner och folk jag aldrig träffat förut. Nyår med mina håjtojkar är så det ska vara!

Har fotat en hel del som jag lägger upp senare.

Åker till fjällen imorgon (onsdag) förmiddag, har inget internet där men är tillbaka på söndag =)

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas att du har det supergött i fjällen. Ja, Stockholm har ju också snö och det väntas mer snö tills på söndag! : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback