Bananchoklad?

Nu har jag funderat i några dagar... Finns det choklad med banansmak? Det borde ju vara jättegott!

En annan sak jag funderat på i flera dagar är vad utkanten på en myr heter. Har frågat flera kursare som inte kommer ihåg och inte hittar i sina block när vi pluggar. Nu är första gången jag kommer ihåg det när jag är hemma, så nu ska det kollas upp! Börjar på S vet jag...
En halv minut senare: Lagg heter det! Okej, det började visst inte på S men jag sa häromdan att det liknade sagg.
Inte så intressant kanske, men man blir lite knäpp som biologistudent.

Mitt hoppande och studsande håller i sig och jag har faktiskt hunnit med allt jag skulle göra idag. Nu är lägenheten ganska välstädad!

Nu ska jag försöka hitta till Fridas nya lägenhet och bli bjuden på middag. Hon vägrar säga vad jag ska få, mer än något med choklad till efterätt. Bananchoklad kanske?
Nej, det tror jag inte, men gott ska det bli i alla fall. Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: anna

haha du skriver härligt!
kram!

Postat av: Anna

Ja vi kikade på det idag, haha. Det var som Idol under uttagningsprogrammen, ungefär ;)
Såg du det?

Det finns ju dom här skumbananerna som är doppade i mörk choklad..dom är supergoda. Annars tycker jag glass med banan (tex banana split) är något av det godaste! Attans, den glömde jag i listan..

2008-01-13 @ 23:00:13
URL: http://skaninginorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback