En liten resumé av (går)dagen

Kom aldrig iväg så jag fick träffa C och bröderna i eftermiddags. Hände en del saker så att det inte funkade. Blir både arg och ledsen över att en människa man inte vill (?) ha i sitt liv kan fortsätta styra så. Det känns så hopplöst, som något jag aldrig kommer komma över. Det är trots allt den människa som betytt mest för mig.

Istället fick jag gjort en del här hemma och mötte sen H för middag i stan. Vi hade en del att diskutera och det var riktigt trevligt. Sen iväg på möte med "huvudstyrelsen" för projektet, diskutera ungdomsgruppen och ett "jobb" vi ska göra. Spännande spännande! Nu verkar saker och ting äntligen börja rulla i projektet och vi har något att engagera oss i.

Kommentarer
Postat av: L i n d a . B l o m

Välkommen in i gänget! :P Vänt på dygnet totaaaalt =/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback