En tur i stan, mysigt

Har precis kommit hem från stan. Köpt en hel del, visar lite senare.
Varit på indiska, där jag sällan går in och aldrig hittar något, förutom nu! En klänning, letat efter något liknande länge, och ett par ljuslyktor men de senare köpte jag inte.
Sen HM, lite andra affärer. Tiimari, där jag fick en del inspiration till lägenheten. Tyvärr är ju min lilla lya ganska svårinredd och tråkig, men ändå.
Var på Phone House och kollade telefoner, den jag spanat en del på känns för stor så nu vet jag inte vad jag vill ha för nån. Några förslag?
Tebladet hade hunnit stänga innan jag kom dit, men men, det är väl sånt som händer. Får ta det någon annan gång.
Sprang på en kompis jag inte sett sen i somras och som flyttat hit sen dess. Jättetrevligt!
Gick även förbi en kille som stod med en stor skylt: "Krama mig- få en krona". Jag gick bara förbi, men jaha, varför gör man så? :P

Nu ska jag fortsätta min avslappnade lördag med tända ljus, varm choklad (med chokladbitar, har ingen kakao), lugn musik (made by Alex- I love it!). Det här känns som en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Anna*

TACK! =) Det lät himla smarrigt faktiskt.. Ska pröva!

Låter som om du haft en himla mysig dag faktiskt... blir lite sotis =) Men om killen hade vart söt, hade du kramat honom då?? Det är frågan..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback