Evolution, religion och kreationism

Ni ser rubriken, det är vad dagens seminarium handlar om.
Intressant, förra hösten kom vi in på det under alla seminarium även om vi skulle diskutera annat. Delvis samma grupp så det här kan bli kul :p
Krävs både engagemang, bra resonemang och kunskap/att vara insatt dock. Jag har en del kvar att läsa och det är vad jag ska ägna mig åt de närmsta två timmarna.
Över 40% av USAs befolkning tror inte på evolutionen. Siffran är betydligt lägre här i Sverige, men ändå:
Tror ni på evolutionen?
=)

Morgonen börjar bra, fick ett sms av en kompis "Puss på dig".
Helt abropå. Betyder ingenting, men gjorde mig ändå glad och det fick mig att tänka på hur lite det egentligen krävs för att visa att man uppskattar någon och för att göra den personen glad.
Morgonens andra fråga:
Är ni bra på att göra småsaker för att visa att ni uppskattar vänner och familj etc?

Kommentarer
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Ja visst! Den var verkligen lurig! hehehe...
Trevlig föreläsning!
/Sus

Postat av: elli

haha aah typ de me, men det jag frågade va om du skulle bli rädd om den kom lös och springandes MOT dig ? :P haha dååå hade jag iaf blivit rädd!

2008-01-18 @ 12:49:59
URL: http://ellinorak.blogg.se
Postat av: Sandra

Haha dom där killkompisarna är för roliga :P Fattas bara att dom kommer med en kommentar i stil med "Ni skulle bara veta hur det känns när en kille är riktigt förkyld"
Ha en trevlig helg :)

2008-01-18 @ 14:57:02
URL: http://sandrainthecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback