Helg

Så skönt när man (för en gångs skull) har tid att ta det lugnt och göra småsaker på helgen.
Har tagit en promenad, skrivit brev och läst tidningar. Tänkte åka in till stan en sväng nu, med 20% rabatt på HM tänkte jag kolla om jag hittar något kul =)

En liten lördagsfråga: Hur miljömedveten är du?

Själv så försöker jag väl tänka på det en del i alla fall. Släcker lampor när jag går hemifrån, har varken dator eller TV i standby, köper ibland ekologiskt, källsorterar sopor (men är väldigt dålig med att bära ut det, så jag har ett skåp fullt med tidningar och en låda full med kartonger. Dessutom glas och metall under diskbänken :P)...
Så svara ni, vad gör ni för miljön? Eller vad gör ni inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback