"Ledig" torsdag

Har ingenting schemalagt idag, men ganska fullt upp i alla fall...
Har seminarium imorgon eftermiddag och därför en del att läsa. Ska åka till skolan om en stund och sätta mig och plugga, måste ändå dit för att hämta lite sektionspapper.
Hade tänkt åka till stan en sväng men det får nog bli i helgen, måste ju bli klar med läsningen idag om jag ska festa ikväll. Kan dock inte bestämma mig om jag ska träna i eftermiddag/kväll eller inte. Core och benstyrka eller vilodag?
Är trött idag, somnade i vettig tid men vaknade och har dessutom drömt jättekonstigt hela natten...
Jaja, ska städa akvariet och fortsätta plugga...

Kommentarer
Postat av: Anki

Så du pluggar i Linköping? Hur är det? Vill plugga där i höst :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback