Lite mer positiva tankar

Efter att ha sovit några timmar är jag i alla fall på bättre humör än igår. Obehagskänslan har försvunnit, i alla fall för stunden. Såg till att få en lugn morgon, snoozat i typ en timme och sen pluggat lite och ätit frukost. Sitter och dricker kaffe nu och behöver inte gå förrän om ca 40 min.

Fick förresten ett mail i lördags med provresultatet från zoomorfologi-tentan. Fick VG, högsta betyget och bättre än någonsin. Jag är nöjd! =)
Har två föreläsningar idag som jag tror blir intressanta. Jag tycker om evolution (även om kapitlet jag läst en del av nu på morgonen är ganska tråkigt).

Mindre nöjd med vad jag har att ta itu med i eftermiddag:


Mitt tvättberg bara växer och växer... Slängde ut allt på soffan igår för att sortera, ska försöka hinna innan jag ska dra. Jag är helt enkelt inte hemma tillräckligt långa stunder i sträck för att tycka att jag har tid att tvätta.
Men 1-2 maskiner innan träning och några efter. Får prioritera tvätten ikväll och se till att få det gjort så jag har några kläder att sätta på mig :p

Jag drömmer så sjukt konstiga saker, och det blir ännu värre om jag är på dåligt humör på kvällen. Inatt drömde jag att jag var efterlyst i hela landet för att ha släppt ut en kräfta i en kaninbur på nån praktikplats så kaninen dog. Vad får man allt ifrån?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback