Måndag

Fick ett mail med ett resedagboks-inlägg. En gammal kompis jag inte har så mycket kontakt med längre ska till sydamerika i tre månader. Det skulle jag också vilja göra! Och kommer förmodligen göra så småningom, men ska nog plugga klart först.
Att komma iväg till Madagaskar med projektet under 2008-2009 hade ju dock inte varit helt fel...

Har sovit bra mycket längre än jag brukar idag. Okej att jag inte somnade förrän vid 4 eller så, men brukar ändå inte behöva väckas strax efter kl 13!
Har i alla fall hunnit springa en sväng, ätit frukost och duschat. Nu ska jag snart iväg och träffa min "elaka styvmor" (som inte är det minsta elak, tvärt om) och två av mina bröder. Mysigt!
Möte ikväll, sen ska jag på något sätt hinna med allt jag har att göra: Packa, städa, bränna bilder, beställa kursbok, plugga, köpa grönsaker till djuren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback