Matinspiration

I mysbyxor och tjocka sockor, med kaffe med lite mjölk och kanel i. Ja, det är nog då man pluggar som bäst.
Och efter det är man motiverad nog att plocka undan kläder och vika tvätt, diska och städa köket. Känner mig ganska positiv och duktig idag.

Sitter och kollar lite på
tasteline.com efter lite inspiration och goda recept.
Jag brukar bjuda D på fika lite då och då, dels för att det är trevligt och dels som tack för att han hjälper till såpass mycket med mina små monster. Igår kom vi på att det var ett tag sen, så på fredag är det dags för fika! Funderar dock på om man skulle ta och bjuda honom på middag också. Är dessutom skyldig honom ett par middagar för gamla vad etc, varav det senaste vann han i maj. Haha, här uppfylls inte sånt alltför snabbt.
Nu ska jag fixa iordning min egen middag- ungsstekt lax med citronpeppar och till det en rejäl sallad med isbergssallad, tomat, paprika och fetaost. Mums!

Visste ni förresten att ju större testiklar en fladdermus har, desto mindre hjärna har den?


Kommentarer
Postat av: Jonna

tasteline, är bästa sidan. massor av inspiration!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback