Modig eller dumdristig?

Har tänkt länge att jag skulle klippa mig så fort jag kom till Stockholm, har väl planerat sen november eller så.
Väl här så började jag tveka på hur jag ville ha håret och ja, har inte klippt mig alls.
Nu sista kvällen i Stockholm tänkte jag att jag i alla fall måste toppa håret så det inte blir för slitet, så jag bad mamma om hjälp. När vi ändå var igång var det väl lika bra att klippa upp en del och fixa lugg på en gång.
Så, resultatet är marginellt kortare, uppklippt och lång snedlugg. Jag och mamma var överrens om att det antingen var modigt eller dumt att låta henne klippa mig (hon  är absolut ingen frisör) men jag är rätt nöjd hittills i alla fall.

Sorteringen av bilderna är äntligen (!!!) klar, när jag ska bränna över det sista informerar min bror mig om att det bara går att skriva över en gång på samma skiva... Suck, jag kan absolut ingenting alls om sånt så nu får bilderna och lite andra dokument snällt ligga och vänta tills en till skiva är fixad. Men färdigsorterade är de i alla fall =)

Linköping imorgon, ska bli härligt att komma tillbaka =)

Kommentarer
Postat av: x

modig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback